Pardavimai

Lietuvos rinkoje buvo metas, kada reikėjo bent pradėti pardavinėti, o ne tik pagaminti ar įvežti produktą. Tuo metu „puikus“ pardavėjas – daug kalbantis, įkyrus, trykštantis energija darbuotojas, turintis paviršutines žinias, tačiau galintis pateikti gudrų atsakymą į kiekvieną klausimą.

Profesionalus pardavėjas tai ne tas, kuris moka „pilstyti iš tuščio į kiaurą“, ne tas, kuris žino produkto ar paslaugos charakteristikas, o tas, kuris tikroviškai suvokdamas kliento situaciją sugeba pasiūlyti ne „dėžę“ standartinių paslaugų, o SPRENDIMĄ.

Pardavimų mokymų tikslas yra optimizuoti pardavimo stambiems klientams procesą, išplėsti klientų sąrašą ir padidinti pardavimus esamiems klientams. Mokymo metu keliami uždaviniai: įvertinti esamą bendradarbiavimo lygį dirbant su svarbiausiais klientais, įvertinti klientus, jų brandą ir sprendimų priėmimo stadijas bei suplanuoti veiksmus, kurie užtikrintų aukštesnį rezultatą.

Viena iš esminių pardavimų mokymų idėjų yra žengimas piramide į viršų:

Pardavimų Piramidė

Mokymo temos:

      • Skirtumai tarp sprendimų ir prekės/paslaugos pardavėjo.
      • Bendradarbiavimo su klientu lygiai.
      • Pardavimo struktūra.
      • Investicinės grąžos (ROI) istorijos.
      • Ilgalaikiai santykiai ir popardaviminis procesas.

Mokymo metu ugdomos kompetencijos:

          • Prioritetų nustatymas
          • Etika ir vertybės
          • Rezultatų siekimas
          • Prezentavimo įgūdžiai
          • Derybos
          • Savęs tobulinimas
          • Organizavimas

Mokymų metu taip pat siūlomas šių kompetencijų vertinimas.

Domitės mūsų paslaugomis?

Palikite savo duomenis ir mes su Jumis susisieksime.